Prekių grąžinimo taisyklės

Klientams suteikiama 7 kalendorinių dienų pinigų grąžinimo garantija.
Jūsų sąskaitoje nurodyta pretenzijos reiškimo data.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
  • Jei prekė yra grąžinama ne dėl prekės kokybės, prekes Pirkėjas turi grąžinti savo transportu arba apmokėti kurjerio / pašto / paštomato  išlaidas.
  • DĖMESIO - Grąžinimo atveju prekė ir jos pakuotė (turima omenyje ne siuntinio pakuotę, o prekės - pvz. batų dėžutė) turi būti nepažeistos, nesuplėšytos, neišpurvintos, neaprašinėtos, neapklijuotos.
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje, nepažeistoje, tvarkingoje pakuotėje;
  • Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota;
  • Grąžinama prekė privalo būti nedevėta, neskalbta.
  • Grąžinama prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Prekės grąžinimo išlaidas padengia pats pirkėjas ir mokestis už vežėją negrąžinamas.
Jūsų pinigus grąžinsiu per 3 darbo dienas nuo grąžintinos prekės gavimo į nurodytą atsiskaitomąją banko sąskaitą.
Užtrauktukui garantija nesuteikiama.

Adresai grąžinimui:
LP Express : Maxima ( Upytės g. 19, Joniškis 84132 )
DPD : MAXIMA Upytės siuntų terminalas ( Upytės 19, 84132 Joniškis )
Omniva : Joniškio NORFA paštomatas ( Vilniaus 47B, Joniškis, LT-88803 )
Kurjeris: Dvaro 4, Satkūnų k., Joniškio r. LT-84101
   Vytautas Naudžiūnas, mob.+370 603 90867, uzsakymai@pirkcia.lt

Nesilaikant išvardintų sąlygų, remiantis įstatymu, turiu teisę daikto grąžinimui nepriimti.
Parengta remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir Vartotojų teisių gynimo centro pateikta informacija.